iranseo
seo

توليد كننده روشويي سراميكي

توليد كننده روشويي سراميكي: شركت رولانو سراميك توليد كننده روشويي سراميكي بوده كه توانايي سفارشي سازي روشويي را براي كاربران گرامي فراهم كرده، شما مي توانيد ابعاد و مدل روشويي سراميكي خود را بر اساس محيط مد نظر سفارشي سازي كرده و با انتخاب تايل سراميك طرح خود را نهايي كنيد. شما مي توانيد از تايل هاي سراميك كه در ژورنال هاي ما قرار گرفته محصول خود را سفارش دهيد.

<yoastmark class=

نورابين مفتخر است كه توانسته در پروژه هاي بزرگ باسازي و با شركت هاي معماري زيادي همكاري داشته باشد كه شما نيز مي توانيد به باشگاه مشتريان مجموعه زولانو سراميك ملحق شويد و از جديد ترين ايده ها و طراحي هاي روز بازسازي سرويس بهداشتي با روشويي سراميكي و مشاهده انواع تايل هاي سراميك هرمس، تكسرام،… كه در ژورنال هاي ما موجود هست مطلع شويد.

در ادامه نيز با ما همراه باشيد كه علاوه بر توضيحات مختصري در مورد روشويي سراميكي داده شده است و همچنين چند مورد از انواع روشويي هاي پر مصرف نيز صحبت شده است كه دانستن اين مطالب برايتان مي تواند مفيد واقع شود.

روشويي سراميكي

روشويي هاي سراميكي جزو بهترين و محبوب ترين انواع سينك هاي روشويي مي‌باشند. از گذشته تا به حال سراميك به عنوان يكي از قديمي ترين متريال ها و مواد اوليه در ساخت محصولات مختلف اعم از تجهيزات سرويس بهداشتي و حمام به كار مي‌رود. به صورت كلي سراميك از تركيب ماسه با خاك رس در دما و حرارت بسيار بالا به وجود مي آيد، كه پس از شكل گيري كامل در كوره ساخته مي شود.

روشويي سراميكي

روشويي سراميكي

اين محصولات زيبا و پر كاربرد در كنار سطوح بسيار مستحكم و مقاوم خود اين انعطاف پذيري را دارا مي باشند كه به انتخاب مشتري و در هماهنگي و هارموني با كاشي و سراميك سرويس بهداشتي شما سفارشي سازي شوند. روشويي هاي سراميكي نورابين در برابر خط و خش، ضربه، ساييدگي و غيره از مقاومت بالايي برخوردار مي باشند.

روشويي سراميكي چيست؟

روشويي سراميكي يكي از شناخته شده ترين محصولاتي است كه در بازار وجود دارد. مورد ذكر شده به دليل آن است كه اين دسته از محصولات به عنوان مناسب ترين روشويي ها به حساب مي آيند. مناسب بودن اين دسته از محصولات به دليل مزايايي است كه در آن ها وجود دارد. در‌ ادامه اين مزايا مورد بررسي قرار مي گيرند.
با‌ توجه به نام در نظر گرفته شده براي اين دسته از محصولات، مي توان به اين مهم دست يافت كه جنس در نظر گرفته شده براي آن ها سراميك مي باشد. خود سراميك نيز از مواد متنوعي توليد مي شود تا در نهايت به شكلي كه شما مي بينيد و مي شناسيد تبديل شود.

عمر مفيد روشويي هاي سراميكي ساده بسيار بالاست.

از جمله مواردي كه مي تواند محبوبيت يك محصول را چندين برابر نمايد، طول عمر زياد و دوام مي باشد. در نتيجه اين دسته از روشويي ها با داشتن چنين ويژگي اي توانسته اند به اين محبوبيت دست يابند. حال شايد براي شما اين موضوع شكل بگيرد كه چرا دوام و طول عمر اين دسته از محصولات بالاست؟ دليل اين موضوع آن است كه متريال به كار برده شده در ساخت آن ها از مقاومت بالايي در برابر موارد زير بهره مي برند:

  • حرارت
  • ضربه
  • مواد شيميايي
  • آب
  • رطوبت
  • لكه
  • و …. .

روشويي مدرن سراميكي

امروزه مانند قديم از كنار دكوراسيون سرويس هاي بهداشتي و حمام ها بي تفاوت رد نمي شويم. و به تمام جزئيات مانند نورپردازي محيط، روشويي ها، كاشي و سراميك ها، رنگ و طرح هاي شيرآلات، توالت فرنگي، اكسسوري ها و … دقت بسياري مي كنيم. بدون شك مهم ترين بخش براي داشتن يك سرويس بهداشتي لوكس و مدرن، روشويي مدرن مي باشد.

روشويي مدرن سراميكي

روشويي مدرن سراميكي

شركت ايراني و معتبر زولانو سراميك روشويي هاي مردن و لوكس را در مدل هاي مختلف توليد و عرضه مي كند. اين نوع از روشويي ها داراي ظاهري لوكس و لاكچري مي باشند كه اكثر در مدل كابينت دار بدون پايه استفاده مي شوند.

طراحي ها و رنگ هاي در نظر گرفته شده براي اين روشويي ها بسيار متنوع است.

همان طور كه مي دانيد افراد سليقه هاي گوناگوني دارند. در نتيجه محصولاتي مي توانند به خوبي به فروش برسند كه تنوع طراحي هاي در نظر گرفته شده براي آن ها بالا باشد. اين تنوع موجب مي گردد تا نياز هاي تمامي افراد پاسخ داده شود و حس رضايت در آن ها شكل بگيرد. حال اين تنوع مي تواند در طراحي، رنگ، مدل و … باشد. روشويي هاي سراميكي از اين ويژگي بهره مي برند كه مي توان آن را به عنوان يكي مزاياي اين دسته از محصولات به حساب آورد. نتيجه وجود اين مزيت باعث افزايش محبوبيت آن ها و در نهايت افزايش خريد و فروش روشويي هاي سراميكي مي گردد.

روشويي پرسلان

آيا مي‌دانيد منظور از روشويي پرسلان چيست؟ سراميك پرسلان از مقاوم‌ترين سراميك‌هاست و جهت استفاده براي كف، نما، ديوار، پاركينگ، حياط و صفحه روي كابينت مي باشد. در توضيح بيشتر بايد گفت ” پرسلان نوع خاصي از سراميك بوده كه در طي فرآيند خاصي توليد و مقاوم سازي مي‌شود” .

روشويي پرسلان

روشويي پرسلان

از مزاياي مورد توجه در اين نوع از روشويي قابليت ضد آب، ضد لك، ضد حرارت و مقاوم در برابر ضربه و ضد خش و خط است. اين روزها استفاده از اين نوع روشويي در بازسازي خانه‌ها و مكان‌هاي عمومي مدرن زياد استفاده مي‌شود.

مشخصات سراميك روشويي پرسلان

  • سراميك پرسلان روشويي به طوري طراحي و توليد شده است كه در برابر رطوبت مقاوم و نشكن باشد.
  • اين موضوع موجب مي شود افراد بتوانند با خيالي راحت و آسوده آن را تميز كنند.
  • جنس اين سراميك طوري است كه خيلي راحت تميز مي شود افراد براي نگهداري اصولي از آن كافي است كه آن را با
    استفاده پارچه اي نم دار تميز كنند به طور كلي براي زيبايي بيشتر از سراميك پرسلان روشويي براق استفاده مي شود.

آيا روشويي پرسلان دوام بالايي دارد؟

پرسلان سراميكي با دوام بالاست. روشويي هاي سراميكي زيادي هنوز در حال استفاده هستند كه 50 تا 100 سال عمر دارند. مواد سراميكي مورد استفاده براي ساخت سينك ظرفشويي داراي شيشه و فلز با خاك رس است كه به آن استحكام و مقاومت بيشتري در برابر حرارت و مواد شيميايي مي بخشد. با اين حال، روشويي سراميكي ممكن است خرد شده و مستعد لكه باشد. از انداختن وسايل سنگين يا تيز در سينك ظرفشويي ساخته شده از پرسلان خودداري كنيد.

خريد روشويي پرسلان سراميك

اگر به دنبال يك تغيير چهره اساسي در سرويس هاي بهداشتي يا حمام منزل هستيد به شما توصيه مي شود از سراميك پرسلان روشويي استفاده كنيد. امروزه اين محصول در كيفيت هاي بسيار بالا و متنوعي توليد مي‌ شود كه افراد در زمينه هاي مختلف مي توانند از كاربرد آن استفاده مي‌ كنند.

خريد روشويي پرسلان سراميك

خريد روشويي پرسلان سراميك

زمان خريد به رنگ محصول توجه داشته باشيد تا متناسب با سراميك هاي اطراف روشويي آن را انتخاب كنيد. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اگر اين محصول داراي استاندارد هاي جهاني باشد مقاومت و كيفيت بالا تري نيز خواهد داشت و هنگام خريد به ابعاد محصول مورد نظر توجه كافي داشته باشيد تا مطابق با متراژ سرويس بهداشتي تهيه شود.

نگهداري و مراقبت پرسلان به چه صورت است؟

از يك شوينده ملايم مانند صابون، مايع ظرفشويي يا پاك كننده همه كاره استفاده كنيد و از پاك كننده هاي ساينده كه مي توانند به سينك شما آسيب برسانند، خودداري كنيد. روشويي سراميكي خود را هر روز تميز كنيد تا از جمع شدن صابون، چربي و خاك جلوگيري شود و روشويي را با يك پارچه نرم خشك كنيد تا از ظهور لكه هاي آب جلوگيري شود. روشويي سراميكي را با سركه تميز نكنيد. اگرچه سركه براي تميز كردن بسياري از وسايل ديگر در خانه مفيد است، اما اسيد زياد آن مي تواند به سطح پرسلان آسيب برساند.

روشويي وال هنگ

روشويي وال هنگ يا روشويي ديواري معمولا براي فضاهاي كوچك گزينه ي بسيار مناسبي است و علاوه بر اشغال كردن فضاي كم به سرويس بهداشتي شما زيبايي مي بخشد. روشويي هاي وال هنگ به روشويي هايي اطلاق مي شود كه بدون پايه بدون و اتصالات آنها در درون ديوار كار شده باشد.

روشويي وال هنگ يا ديواري

روشويي وال هنگ يا ديواريروشويي وال هنگ يا ديواري

روشويي وال هنگ يا ديواري انواع مختلفي از لحاظ شكل ظاهري دارد و كاربردهاي بسياري در فضاهاي مختلف دارد. اين روشويي ها تنوع زيادي دارند، ولي اغلب در زير روشويي گلوگاه و يا كابيني وجود دارد، كه بتوانيد اتصالات فاضلاب روشويي را در درون آنها قرار دهيد تا از ديدها پنهان باشند.

براي ديدن انواع روشويي وال هنگ كليك كنيد

مزاياي وال هنگ چيست؟

طراحي و ساخت توالت وال هنگ به‌گونه‌اي بوده است كه اشخاص گوناگون در سنين مختلف توانسته‌اند مزاياي آن را تجربه كنند. اين مزايا شامل موضوعاتي هستند كه همه افراد با خريد وال هنگ مي‌توانند متوجه آن‌ها شوند. براي مثال انواع آن به‌گونه‌اي ساخته شده‌اند كه هيچ تماسي با زمين ندارند و به سرويس‌هاي بهداشتي شامل حمام و دستشويي جلوه‌اي تازه مي‌بخشند.

در واقع مزاياي وال هنگ مواردي هستند كه ثابت مي‌كنند خريد آن مناسب است و ارزشش را دارد. اصلي‌ترين منافع اين انتخاب چنين مواردي را پوشش داده‌اند:

اشغال كمترين فضاي ممكن
اولين مزيت واضحي كه با نصب وال هنگ مي‌توان مشاهده و تجربه كرد، ايجاد فضاي بيشتر در سرويس‌هاي بهداشتي است. درست برعكس اكثر نمونه‌هاي توالت فرنگي قديمي كه فضاي زيادي را اشغال مي‌كردند، توالت فرنگي ديواري با طراحي منحصر به فرد كمترين فضا را اشغال مي‌كند.

به عبارتي قرار گرفتن اكثر اتصالات وال هنگ يا توالت توكار در درون ديوار باعث اشغال فضاي كمتري شده و به‌طبع ظاهر بهتري را هم به وجود آورده است. به اين ترتيب حتي افراد با داشتن توالت يا حمام‌هاي كوچك به نگراني در خصوص جاي دادن توالت فرنگي نيازي نخواهند داشت.

طراحي جديد و چشمگير
خصوصيتي كه در اكثر مدل‌هاي توالت وال هنگ كاملاً نمايان است، طراحي خاص و ويژه آن‌ها مي‌باشد. اين طراحي باعث مي‌شود كه بتوان آن‌ها را در هر دو حالت سرويس‌هاي بهداشتي با طرح سنتي و طرح مدرن استفاده نمود. همچنين شرايطي نظير درون ديوار قرار گرفتن اكثر اجزا از جمله فلاش تانك توكار، به يك ظاهر مرتب و منظم منتهي شده است.

نياز نداشتن به مخزن آب خيلي بزرگ
در اكثر مدل‌هاي توالت ديواري در مقايسه با توالت فرنگي‌هاي قديمي آب مصرفي مورد نياز به ميزان قابل توجهي كمتر است و به‌طبع به مخزن آب خيلي بزرگي احتياج نخواهد بود. پس در نتيجه از زاويه‌اي ديگر اين مزيت مي‌تواند به صرفه‌جويي در مصرف آب هم منجر شود و كمك بزرگي در كاهش ميزان مصرف در خانه باشد.

قيمت مقرون به صرفه
همان‌طور كه اشاره كرديم اغلب نمونه‌هاي قابل‌اعتماد و شناخته‌شده توالت ديواري از برندهاي معتبر داراي قيمتي مناسب و مقرون به صرفه هستند. حتي در مقايسه با انواع توالت فرنگي معمولي در قيمت آن‌ها اختلاف چنداني مشاهده نمي‌شود. پس عموماً براي خريد انواع وال هنگ در خصوص هزينه و تعرفه‌ها نگراني وجود نخواهد داشت.

داراي قابليت تخليه قوي
وال هنگ يا توالت ديواري با مدل داراي تخليه واش داون (Wash Down) از نمونه‌هايي با تخليه قوي محسوب مي‌شوند. در ضمن ميزان شدت پاشيدن آب در اين تخليه بالا است و به‌طبع نظافت و تميزي بيشتري را ارائه خواهد كرد.

داراي قابليت عدم گرفتگي
جايگزين شدن سيستم تخليه سيفون با سيستم تخليه واش داون باعث مي‌شود كه امكان مشكلاتي مثل گرفتگي در توالت وال هنگ به حداقل برسد.

معايب روشويي وال هنگ

الف – به اين دليل كه اين روشويي مستقيم به ديوار نصب ميشود و كابينت زير آن نصب نميشود ، جاي زيادي براي جاي دادن اكسسوري هاي روميزي ندارد .

روشويي وال هنگ بوچي BOCCHI VENEZIA

روشويي وال هنگ بوچي BOCCHI VENEZIA ، كه صورت ديواري ( وال هنگ ) قابل نصب است يكي از روشويي هاي لاكچري و مدرن طراحي شده توسط طراحان بنام ايتاليا مي باشد .اين محصول با بهترين متريال و لعاب مرغوب و پخت در كوره توليد شده است.

روشويي وال هنگ بوچي BOCCHI VENEZIA

روشويي وال هنگ بوچي BOCCHI VENEZIA

ويژگي طراحي روشويي وال هنگ بوچي VENEZIA ، در اوج زيبايي و ظرافت امكان استفاده آن را در سرويس هاي بهداشتي عمومي و شخصي فراهم ميكند. اين محصول براي سرويس هاي معلولين گزينه بسيار مناسبي هست و ميتوان از آن به عنوان روشويي معلولين استفاده كرد، از ديگر مزاياي محصول ميتوان به حذف كابينت روشويي و نظافت آسان اشاره كرد.

روشويي اسلب

وقتي صحبت از خريد روشويي مي شود، بهتر است بدانيد كه قيمت نشان دهنده كيفيت نيست. بدون توجه به برند روشويي، مواد به كار رفته در ساخت روشويي بسيار مهم است. توليد كنندگان براي تهيه روشويي سراميكي معمولا از سراميك هاي با كيفيت و بدون ترك يا شكاف در رنگ ها و اندازه هاي مختلف استفاده مي كنند.

روشويي اسلب

روشويي اسلب

كار اصلي و تخصصي زولانو سراميك توليد روشويي هاي سراميكي است. ما توانايي ساخت مدل هاي متنوع روشويي با استفاده از بهترين متريال و سراميك را در كارگاههاي خود داريم.
شما مشتريان عزيز مي توانيد جهت مشاوره و سفارش ساخت روشويي با مراجعه به قسمت تماس با ما، با ما در ارتباط باشيد باشيد. همكاران ما بصورت هميشه آماده پاسخگوي به شما هموطنان عزيز هستند.

انواع سراميك اسلب براي ساخت روشويي

سراميك اسلب به صورت معمول در اندازه‌هاي مختلفي توليد مي‌شود و مي‌توان براي ساخت روشويي از انواع مختلفي آن استفاده كرد. برخي از انواع سراميك اسلب عبارتند از:

  • سراميك اسلب پوشش داده شده با گليسرين:
    اين نوع سراميك اسلب به دليل پوشش دادن با گليسرين، سازگاري بهتري با پيوندگاه دارد و مانع از عفونت شدن پيوندگاه مي‌شود.
  • سراميك اسلب پوشش داده شده با فلورايد:
    اين نوع سراميك اسلب نيز براي محافظت از پيوندگاه‌ها در برابر عفونت‌ها بسيار مؤثر است.
  • سراميك اسلب بدون پوشش:
    اين نوع سراميك اسلب بيشترين ميزان استحكام را دارد و براي پيوندهايي كه قوي و بيشترين ميزان مقاومت را نياز دارند، مناسب است.
  • سراميك اسلب شفاف:
    اين نوع سراميك اسلب براي پيوندهاي دنداني بسيار زيبا و جذاب است و به دليل شفافيت آن، نسبت به دندان طبيعي شباهت زيادي دارد.

ساخت روشويي با سراميك اسلب

روشويي‌هاي سراميكي با توجه به كيفيت بالاي ساخت و مقاومت بالا در برابر خوردگي، انتخاب بسياري از افراد در هنگام خريد اين وسايل در منزل محسوب مي‌شوند. همچنين ساخت روشويي با سراميك اسلب، به دليل استفاده از مواد اوليه با كيفيت و فرآيند توليد دقيق، در كنار ظاهر زيبا، تنوع رنگي و ظرفيت بيشتر، امكان استفاده طولاني مدت را فراهم مي‌كند.

ساخت روشويي با سراميك اسلب

ساخت روشويي با سراميك اسلب

كلام آخر

به عنوان مجموعه ي زولانو سراميك اميدوار هستيم كه اين مقاله براي شما مفيد واقع شده باشد. در اين مقاله با چندين نوع از انوا روشويي ها و مزاياي آن ها آشنا شده ايد كه مي تواند در خريد شما بسيار موسمر ثمر واقع شود . اگر در صورتي كه به قسمت محصولات مراجعه كرد و هيچ يك از محصولات موجود را نپسنديده ايد جاي نگراني نيست زيرا جاي درستي هستيد، زولانو سراميك توليد كننده انواع روشويي سراميكي مي باشد كه با ارئه طرح درخواستي و اندازه هاي آن روشويي مورد نظر خود را دريافت كنيد براي سفارش كافيست كه با ما تماس بگيريد تا همكاران ما به شما راهنمايي هاي لازم را ارائه بدهيم.

 

منبع: زولانو سراميك

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۲۸:۴۲ ] [ alireza ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی